Безпечні інтернет-покупки, або як захистити свої права
15-04-2020, 11:56
Інтернет-магазини стають все більш популярними, сьогодні кожен хоч раз купував товар через інтернет-магазин. Але не завжди такі покупки виявляються безпечними, оскільки можуть потягнути за собою ряд проблем, які не завжди можливо вирішити на користь покупця. Для того, щоб уникнути або мінімізувати можливі негативні наслідки при купівлі товару через мережу Інтернет потрібно, перш за все, знати свої права та розуміти, куди звертатись у разі їх порушення.
Основним нормативно-правовим актом, який регулює відносини між споживачами та продавцями (виробниками) продукції, а також передбачає механізм захисту прав споживачів є Закон України «Про захист прав споживачів».
Відповідно до цього Закону, справний товар, який із якихось причин не сподобався покупцеві, можна повернути протягом 14 днів з моменту покупки, а от у разі купівлі поза торговельними або офісними приміщеннями (зокрема, в Інтернеті) продавець (виконавець) повинен, згідно зі статтею 12 Закону, повернути сплачені гроші без затримки не пізніше 30 днів із моменту повідомлення споживачем про розірвання договору. При чому, покупець має право не повертати продукцію або результати роботи чи послуги до моменту компенсації йому необхідних коштів.