КОНТАКТИ
Кіцманьська Мicька Рада ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ КІЦМАНСЬКА МІСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Головна > Новини > ПУБЛІЧНИЙ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ДОГОВІР про надання послуг з поводження з побутовими відходами
НОВИНИ

ПУБЛІЧНИЙ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ДОГОВІР про надання послуг з поводження з побутовими відходами

03-07-2023, 15:22

ПОВІДОМЛЕННЯ від 03.07.2023 р.

 про публічну пропозицію (оферту) Кіцманського виробничого

управління житлово-комунального господарства про укладення

Публічного індивідуального договору про надання послуг

з поводження з побутовими відходами

 

Кіцманське виробниче управління житлово-комунального господарства, яке розташоване за адресою: 59300, Чернівецька обл., м. Кіцмань, вул. Незалежності, 66 Б, є виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території населених пунктів Кіцманської територіальної громади відповідно до Договору на надання послуг з поводження з побутовими відходами на території Кіцманської територіальної громади від 28.05.2022р. між Кіцманською міською радою і Кіцманським виробничим управлінням житлово-комунального господарства та протоколу засідання конкурсної комісії по організації та проведенню конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів на території населених пунктів Кіцманської територіальної громади Чернівецької області від 13.05.2022р. (далі – Виконавець), пропонує індивідуальним споживачам, які є співвласниками багатоквартирного будинку, власниками індивідуального (садибного) житлового будинку (далі – Споживачам) отримувати послугу з поводження з твердими побутовими відходами (вивезення та захоронення твердих побутових  відходів) на території населених пунктів Кіцманської територіальної громади шляхом приєднання до Публічного індивідуального договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами, який є публічним договором приєднання (далі – Договір).

 Цей Договір укладається сторонами з урахуванням статей 633, 634, 641, 642 Цивільного кодексу України шляхом приєднання Споживача до умов цього Договору згідно з заявою-приєднанням або шляхом вчинення Споживачем дій, які засвідчують його бажання укласти договір (фактичне користування послугою, оплата за надану послугу та ін.) або мовчання (не вчинення Споживачем дій щодо відмови від комунальної послуги протягом 30 днів з моменту публікації договору на офіційному веб-сайті Кіцманської міської ради: www.kitsman-rada.gov.ua).

 Розміщення даного Договору на офіційному веб-сайті Кіцманської міської ради за посиланням: www.kitsman-rada.gov.ua є публічною офертою (пропозицією) Виконавця на адресу Споживачів.

 Цей Договір укладається шляхом надання повної й безумовної згоди (акцепту) Споживача на укладення Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору сторонами.

 Укладаючи цей Договір Споживач автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положень цього Договору та всіх додатків, які є невід’ємними частинами Договору.

 Цей Договір є укладеним з моменту, коли Споживач акцептував пропозицію оферанта у вигляді надання Виконавцю підписаної заяви-приєднання (додаток до Договору), вчинення конклюдентних дій (фактичне користування послугою, оплата за надану послугу та ін.) або не вчинив протягом 30 днів з моменту оприлюднення Договору на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування дій щодо відмови від комунальної послуги (мовчання) та набирає чинності через 30 днів з моменту розміщення на офіційному веб-сайті Кіцманської міської ради за посиланням: www.kitsman-rada.gov.ua.

 Права та обов’язки сторін Договору визначаються законодавством України, нормами локальних нормативних актів, прийнятих органами місцевого самоврядування та умовами Договору.

 Цей Договір повністю відповідає вимогам Типового індивідуального договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами, затвердженого Постановою кабінету Міністрів України 10.12.2008 року № 1070 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України №1124 від 28.10.2021) та Закону України «Про житлово-комунальні послуги». Нарахування оплати за надання послуги з поводження з побутовими відходами здійснюється виходячи з кількості осіб, згідно з державною реєстрацією місця проживання у житловому приміщенні.

 Послуга з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення твердих побутових  відходів) є комунальною послугою, що надається мешканцям населених пунктів Кіцманської територіальної громади і на ці правовідносини розповсюджується Закон України «Про житлово-комунальні послуги», частиною другою статті 7 якого визначено обов’язок Споживача укладати договори про надання житлово-комунальних послуг у порядку і випадках, визначених законом.

Відповідно до ч. 2 ст. 35-1 Закону України «Про відходи», власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі, джерел утворення побутових відходів укладають договори з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів, здійснюють оплату послуг з поводження з побутовими відходами та забезпечують роздільне збирання побутових відходів.

Згідно ст. 15 Закону України «Про відходи», громадяни України, іноземці та особи без громадянства зобов'язані дотримуватися вимог цього Закону та інших нормативно-правових актів у сфері поводження з відходами; вносити в установленому порядку плату за послуги з поводження з побутовими відходами.

 

ПУБЛІЧНИЙ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ДОГОВІР

про надання послуг з поводження з побутовими відходами

 

м. Кіцмань

03 липня 2023 р.

 

Кіцманське виробниче управління житлово-комунального господарства, в особі начальника Яремія Ярослава Володимировича, що діє на підставі Статуту, затвердженого рішенням сесії Кіцманської міської ради VІІ скликання від 08.07.2016р. №327/7 (далі - виконавець), з однієї сторони, та індивідуальний споживач, який є співвласником багатоквартирного будинку, власником індивідуального (садибного) житлового будинку і приєднався до умов цього договору згідно з пунктом 3 цього договору (далі - споживач), з іншої сторони, уклали цей договір про таке.

 

Загальні положення

1. Цей договір є публічним договором приєднання, який встановлює порядок та умови надання послуг з поводження з побутовими відходами (далі - послуга) споживачу. Цей договір укладається сторонами відповідно до Закону України “Про житлово-комунальні послуги” з урахуванням статей 633, 634, 641, 642 Цивільного кодексу України.

2. Даний договір є публічним договором приєднання, який набирає чинності через 30 днів з моменту розміщення на офіційному веб-сайті Кіцманської міської ради: www.kitsman-rada.gov.ua.

3. Фактом приєднання споживача до умов договору (акцептування договору) є вчинення споживачем будь-яких дій, які свідчать про його бажання укласти договір, зокрема надання виконавцю підписаної заяви-приєднання (додаток до договору), сплата рахунку за надану послугу, факт отримання послуги.

 

Предмет договору

4. Виконавець зобов’язується надавати споживачу послугу відповідної якості та згідно з графіком, а споживач зобов’язується своєчасно оплачувати послугу за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених цим договором, на підставі Договору на надання послуг з поводження з побутовими відходами на території Кіцманської територіальної громади від 28.05.2022р. між Кіцманською міською радою і Кіцманським виробничим управлінням житлово-комунального господарства та протоколу засідання конкурсної комісії по організації та проведенню конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів на території населених пунктів Кіцманської територіальної громади Чернівецької області від 13.05.2022р. та відповідно до Правил благоустрою території населених пунктів Кіцманської територіальної громади, розроблених з урахуванням схеми санітарного очищення населених пунктів та затверджених, рішенням ХХVІІІ сесії Кіцманської міської ради VІІ скликання від 25.02.2020р. №7/2, які розміщені на офіційному веб-сайті Кіцманської міської ради за посиланням: www.kitsman-rada.gov.ua.

Перелік послуг

5. Виконавець надає споживачеві послугу з поводження з твердими побутовими відходами.

6. Передача небезпечних відходів у складі побутових відходів здійснюється виконавцем послуг з вивезення побутових відходів відповідно до вимог санітарного законодавства суб’єктам господарювання, що одержали ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.

7. Тип та кількість спеціально обладнаних для цього транспортних засобів, необхідних для перевезення відходів, визначаються виконавцем.

Вимоги до якості послуги

8. Критерієм якості послуги з вивезення побутових відходів є дотримання графіка вивезення побутових відходів, правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, інших вимог законодавства щодо надання послуг з вивезення побутових відходів.

9. Вимоги до якості послуги та інша необхідна інформація за видами побутових відходів (а саме норми надання послуг з вивезення побутових відходів (назва, дата та номер акта про затвердження норм), схема надання послуги (контейнерна чи безконтейнерна), місткість та приналежність контейнерів, графік вивезення тощо) розміщуються на офіційному веб-сайті Кіцманської міської ради за посиланням: www.kitsman-rada.gov.ua.

Права та обов’язки споживача

10. Споживач має право на:

1) одержання своєчасно та належної якості послуги згідно із законодавством і умовами договору;

2) одержання без додаткової оплати від виконавця інформації про ціни/тарифи на послуги з поводження з побутовими відходами, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми надання послуги, порядок надання послуги, графік вивезення побутових відходів. Така інформація надається засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього договору або на зазначений споживачем засіб зв’язку у додатку 1 до цього договору, у строк, визначений Законом України “Про доступ до публічної інформації”;

3) відшкодування збитків, завданих його майну, шкоди, заподіяної його життю або здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуги;

4) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуги протягом п’яти робочих днів з моменту звернення споживача;

5) зменшення в установленому законодавством порядку розміру плати за послугу у разі її ненадання, надання не в повному обсязі або зниження її якості;

6) несплату вартості послуги за період тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) споживача та інших осіб понад 30 календарних днів за умови документального підтвердження такої відсутності;

7) перевірку кількості та якості послуги в установленому законодавством порядку;

8) складення та підписання актів-претензій у зв’язку з порушенням правил надання послуги;

9) отримання без додаткової оплати інформації про проведені виконавцем нарахування плати за послуги (з розподілом за періодами та видами нарахувань) та отримані від споживача платежі.

11. Споживач зобов’язується:

1) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуги, що виникли з його вини;

2) оплачувати в установлений договором строк надані йому послуги з поводження з побутовими відходами;

3) дотримуватися правил пожежної безпеки та санітарних норм;

4) у разі несвоєчасного здійснення платежів за послуги сплачувати пеню в розмірі, встановленому відповідно до пункту 24 цього договору;

5) письмово інформувати виконавця про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та про фактичну кількість осіб, які постійно проживають у житлі споживача, протягом 30 календарних днів від дня настання такої події;

6) забезпечити роздільне збирання побутових відходів;

7) визначати разом з виконавцем місця розташування контейнерних майданчиків, створювати умови для вільного доступу до таких майданчиків;

8) обладнати контейнерні майданчики, утримувати їх у належному санітарному стані, забезпечувати освітлення в темний час доби;

9) забезпечити належне збирання та зберігання відходів, установлення необхідної кількості контейнерів для завантаження твердих побутових відходів з урахуванням унеможливлення їх переповнення, утримувати контейнери відповідно до вимог санітарних норм і правил.

Права та обов’язки виконавця

12. Виконавець має право:

1) вимагати від споживача обладнати контейнерні майданчики та забезпечувати утримання у належному санітарно-технічному стані контейнерів, контейнерних майданчиків;

2) вимагати від споживача своєчасно збирати та належним чином зберігати відходи, встановлювати передбачену договором кількість контейнерів з метою запобігання їх переповненню;

3) вимагати від споживача забезпечувати роздільне збирання побутових відходів;

4) припинити/зупинити надання послуг у разі їх не оплати або оплати не в повному обсязі в порядку і строки, встановлені законом та договором, крім випадків, коли якість та/або кількість таких послуг не відповідають умовам договору;

5) вимагати від споживача проведення протягом п’яти робочих днів робіт з усунення виявлених неполадок, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості таких робіт, проведених виконавцем;

6) звертатися до суду в разі порушення споживачем умов договору;

7) отримувати інформацію від споживача про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та фактичної кількості осіб, які постійно проживають у житлі споживача.

13. Виконавець зобов’язується:

1) забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість послуг згідно із законодавством про житлово-комунальні послуги та про відходи та умовами договору, зокрема шляхом створення системи управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів;

2) готувати та укладати із споживачем договори про надання послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов їх виконання згідно з типовим договором;

3) без додаткової оплати надавати в установленому законодавством порядку та публікувати на веб-сайті Кіцманської міської ради необхідну інформацію про ціни/тарифи, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, порядок надання послуги, графік вивезення побутових відходів, щомісячні обсяги зібраних побутових відходів (за типами, що збираються), щомісячні обсяги переданих різних видів побутових відходів іншим суб’єктам господарювання на місця видалення відходів або об’єкти оброблення та утилізації відходів з наведенням коду операції поводження з відходами відповідно до наказу Держстату від 23 січня 2015р. № 24 “Про затвердження переліків категорій, груп відходів і операцій поводження з відходами”;

4) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, а також в інших випадках, визначених договором;

5) вживати заходів до усунення порушень якості послуги у строки, встановлені законодавством;

6) самостійно здійснювати перерахунок вартості послуги за весь період їх ненадання, надання не в повному обсязі або невідповідної якості, а також сплачувати неустойку (штраф) у розмірі, встановленому відповідно до пункту 24 цього договору;

7) своєчасно реагувати на виклики споживача, підписувати акти-претензії, вести облік вимог (претензій) споживача у зв’язку з порушенням порядку надання послуги;

8) своєчасно та власним коштом проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з наданням послуги, що виникли з його вини;

9) інформувати споживача про намір зміни тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами;

10) мати укладені договори із суб’єктами господарювання, що надають послуги з перероблення та захоронення побутових відходів, та перевозити побутові відходи тільки в спеціально відведені місця чи на об’єкти поводження з побутовими відходами відповідно до правил благоустрою території населеного пункту, розроблених з урахуванням схеми санітарного очищення населеного пункту;

11) забезпечувати утримання у належному санітарно-технічному стані контейнерів у разі перебування їх у власності виконавця;

12) ліквідувати звалище твердих відходів протягом однієї доби з моменту його утворення на контейнерному майданчику через недотримання графіка перевезення, а також невідкладно проводити прибирання в разі розсипання побутових відходів під час завантаження у спеціально обладнаний для цього транспортний засіб.

Ціна та порядок оплати послуги

14. Споживач вносить однією сумою плату виконавцю, яка складається з:

плати за послугу, що розраховується виходячи з розміру затвердженого тарифу на послугу та обсягу надання послуг, визначених відповідно до законодавства;

плати за абонентське обслуговування в розмірі, визначеному виконавцем, але не вище граничного розміру, визначеного Кабінетом Міністрів України.

15. Згідно з рішенням виконкому Кіцманської міської ради від 07.09.2022р. №309/9 тариф на послугу з поводження з 1 куб. метром твердих побутових відходів становить 201,55 гривень.

          Плата за послугу з поводження з твердими побутовими відходами в багатоквартирних та одноквартирних будинках з наявністю усіх видів благоустрою з врахуванням норми накопичення на одного мешканця в місяць – 21,83 грн.

 Плата за послугу з поводження з твердими побутовими відходами в житлових будинках приватного сектору м.Кіцмань з наявністю усіх видів благоустрою з врахуванням норми накопичення на одного мешканця в місяць – 24,19 грн.

Плата за послугу з поводження з твердими побутовими відходами в житлових будинках приватного сектору м.Кіцмань при наявності контейнера (бака) з відходами об'ємом 0,12 куб. метра (120 л) з наявністю усіх видів благоустрою в місяць – 48,38 грн.

Плата за абонентське обслуговування становить 0 гривень на місяць.

 

16. Розрахунковим періодом є календарний місяць.

Плата за послугу та за абонентське обслуговування нараховується щомісяця.

Початок і закінчення розрахункового періоду для розрахунку за платою за абонентське обслуговування завжди збігаються з початком і закінченням календарного місяця відповідно.

17. Виконавець формує на підставі норм надання послуг рахунок на оплату послуг та надає споживачеві у строк не пізніше ніж за 10 календарних днів до граничного строку внесення плати за послуги.

Рахунок надається на паперовому носії. На вимогу або за згодою споживача рахунок може надаватися в електронній формі, зокрема за допомогою доступу до електронних систем обліку розрахунків споживачів.

18. Споживач здійснює оплату за цим договором щомісяця не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу.

19. За бажанням споживача оплата послуги може здійснюватися шляхом внесення авансових платежів.

Під час здійснення оплати споживач зобов’язаний зазначити розрахунковий період, за який вона здійснюється, та призначення платежу (плата виконавцю, сплата пені, штрафів).

У разі коли споживачем не визначено розрахунковий період або за зазначений споживачем період виникла переплата, виконавець має право зарахувати такий платіж (його частину в розмірі переплати) в рахунок заборгованості споживача за минулі розрахункові періоди в разі її наявності, а в разі відсутності такої заборгованості - в рахунок майбутніх платежів споживача починаючи з найближчих до дати здійснення платежу розрахункових періодів.

Виконавець не має права зараховувати плату за послугу в рахунок погашення пені, нарахованої споживачу без згоди споживача.

20. У разі коли споживач не повністю вніс плату виконавцю за розрахунковий період, а також коли виконавець здійснює зарахування переплати в рахунок заборгованості за минулі періоди або в рахунок майбутніх платежів споживача, отримані від споживача кошти зараховуються:

у першу чергу - в рахунок плати за послугу;

у другу чергу - в рахунок плати за абонентське обслуговування.

21. Споживач не звільняється від оплати послуги, інших платежів, визначених відповідним договором про надання послуг, отриманої ним до укладення цього договору.

Відповідальність сторін за порушення договору

22. Сторони несуть відповідальність за порушення договору відповідно до статті 26 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.

23. У разі ненадання або надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості споживач викликає виконавця послуг (його представника) для перевірки кількості та/або якості наданих послуг. Виконавець зобов’язаний прибути на виклик споживача для перевірки якості надання послуги у строк не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання відповідного повідомлення споживачу.

Акт-претензія складається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1145 “Про затвердження Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг” (Офіційний вісник України, 2019 р., № 4, ст. 133).

24. У разі несвоєчасного здійснення платежів споживач зобов’язаний сплатити пеню в розмірі 0,01 відсотка суми боргу за кожен день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу.

Нарахування пені починається з першого робочого дня, що настає за останнім днем граничного строку внесення плати за послугу.

Пеня не нараховується за умови наявності заборгованості держави за надані населенню пільги та житлові субсидії та/або наявності у споживача заборгованості з оплати праці, підтвердженої належним чином.

У разі ненадання послуги, надання її не в повному обсязі або невідповідної якості виконавець здійснює перерахунок вартості послуг, а також сплачує споживачеві неустойку (штраф) у розмірі 0,01 відсотка середньодобової вартості споживання послуги, визначеної за попередні 12 місяців (якщо попередніх місяців нараховується менш як 12 - за фактичний час споживання послуги), за кожен день ненадання послуги, надання її не в повному обсязі або невідповідної якості (за виключенням нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт або періоду, протягом якого відбувалася ліквідація наслідків аварій або усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуги, що виникли з вини споживача).

Аварійно-відновними роботами є комплекс робіт з ліквідації наслідків аварій, що виникли, а також із запобігання аваріям та аварійним ситуаціям.

Порядок і умови внесення змін до договору,
зокрема щодо ціни послуги

25. Виконавець має право вносити зміни до договору. У разі внесення виконавцем змін до договору, крім зміни ціни договору, такі зміни вступають в силу через 30 днів з моменту розміщення цих змін на офіційному веб-сайті Кіцманської міської ради: www.kitsman-rada.gov.ua.

Інформування споживача про намір зміни ціни/тарифу на послугу здійснюється виконавцем в порядку, затвердженому Мінрегіоном.

26. У разі прийняття Кіцманською міською радою рішення про зміну цін/тарифів на послуги виконавець у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення їх у дію, повідомляє про це споживачам з посиланням на рішення відповідних органів шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Кіцманської міської ради: www.kitsman-rada.gov.ua.

У разі зміни цін/тарифів протягом строку дії договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію. Виконавець зобов’язаний внести відповідні зміни до договору шляхом розміщення нової редакції договору на офіційному веб-сайті Кіцманської міської ради за посиланням: www.kitsman-rada.gov.ua.

Форс-мажорні обставини

27. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або часткове невиконання зобов’язань за цим договором, якщо це невиконання є наслідком форс-мажорних обставин.

28. Форс-мажорними обставинами є надзвичайні та невідворотні обставини, які виникли в результаті не передбачених сторонами подій, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору, обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, зокрема пожежі, землетруси, повені, зсуви, вибухи, війна або військові дії, страйк, блокада. Доказом настання форс-мажорних обставин є документ Торгово-промислової палати або іншого компетентного органу.

  

Строк дії договору, порядок і умови
продовження його дії та розірвання

29. Цей договір набирає чинності з дня акцептування його споживачем, але не раніше ніж через 30 днів з моменту опублікування і діє протягом одного року з дати набрання чинності.

30. Якщо за 30 днів до закінчення строку дії цього договору жодна із сторін не повідомить письмово іншій стороні про відмову від договору, договір вважається продовженим на черговий однорічний строк.

31. Дія договору припиняється у разі:

закінчення строку, на який його укладено, якщо одна із сторін повідомила про відмову від договору відповідно до пункту 30 цього договору;

смерті фізичної особи - споживача (виконавця);

прийняття рішення про ліквідацію юридичної особи - споживача (виконавця) або визнання його банкрутом.

Дія договору припиняється шляхом розірвання за:

взаємною згодою сторін;

односторонньої відмови від договору;

рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору іншою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.

32. Припинення дії цього договору не звільняє сторони від обов’язку виконання зобов’язань, які на дату такого припинення залишилися невиконаними.

Прикінцеві положення

33. Спори та розбіжності, що можуть виникнути під час надання послуги, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між сторонами, вирішуються в судовому порядку.

34. Повідомлення, документи та інформацію, що передбачені цим договором, споживач надсилає виконавцю засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього договору. Виконавець надсилає повідомлення, документи та інформацію, що  передбачені цим договором, на поштову адресу нерухомого майна споживача або іншими засобами зв’язку, зазначеними споживачем.

 

Реквізити виконавця

Кіцманське виробниче управління житлово-комунального господарства

код згідно з ЄДРПОУ 03357599.

Місцезнаходження: 59300, Чернівецька обл., м. Кіцмань,

вул. Незалежності, 66 Б.

рахунок UA493204780000026008924438127

у АБ "УКРГАЗБАНК",

МФО 320478.

номер телефону (03736) 21549, 21548, 21475.

адреса електронної пошти VugkgKitcman@gmail.com.

 

Начальник

 

_____________________   Яремій Ярослав Володимирович
              (підпис)                      

 

 

Додаток

до публічного індивідуального договору

про надання послуг з поводження

з побутовими відходами

 

 

ЗАЯВА-ПРИЄДНАННЯ

Ознайомившись з умовами публічного індивідуального договору про надання послуги з поводження з побутовими відходами, розміщеного на офіційному веб-сайті Кіцманської міської ради за посиланням: www.kitsman-rada.gov.ua, приєднуюсь до договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами з Кіцманським виробничим управлінням житлово-комунального господарства з такими даними.

 

1. Інформація про споживача:

1) найменування/прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) _______________

________________________________________________________________

ідентифікаційний номер (код згідно з ЄДРПОУ) ____________________________

паспорт_________№____________ виданий____________________________________

_________________________________________________________________________

адреса ________________________________________________________________

номер телефону ________________________________________________________

адреса електронної пошти _______________________________________________;

2) адреса приміщення споживача:

вулиця _________________

номер будинку __________ номер квартири (приміщення) _______

населений пункт ____________________

район _____________________________

область ____________________________

індекс ____________________________;

3) кількість зареєстрованих осіб у квартирі (приміщенні) споживача ___________.

 

 

Відмітка про підписання споживачем цієї заяви-приєднання:

 

______________
(дата)

 

_________________________
(особистий підпис)

 

______________________
(прізвище, ім’я та по батькові
(за наявності)

Своїм підписом споживач підтверджує згоду на автоматизовану обробку його персональних даних згідно із законодавством та можливу їх передачу третім особам, які мають право на отримання цих даних згідно із законодавством, зокрема щодо кількісних та/або вартісних обсягів наданих за договором послуг”.

 

 

Завантажити Договір, Додаток до договору та Заяву-приєднання

ПЕРЕЙТИ НА ВСІ НОВИНИ →