Про результати діяльності за 2020 рік звітує Центр надання адміністративних послуг Кіцманської територіальної громади
16-03-2021, 10:49
Центр надання адміністративних послуг Кіцманської міської ради (далі – Центр) утворено рішенням міської ради 22 серпня 2019 року.
Основними завданнями центру є: створення максимально комфортних та сприятливих умов та впровадження зручного графіку прийому мешканців міста, скорочення і спрощення процедур отримання необхідних документів та результатів надання адміністративних послуг.
Діяльність Центру здійснюється за принципами:
• прозорості, відкритості та послідовності дій при наданні адміністративних послуг;
• орієнтації на суб'єкта звернення - забезпечення ефективної взаємодії із суб'єктом звернення;
• інформованості - забезпечення суб'єктів звернення вичерпною інформацією щодо адміністративних послуг;
• зворотного зв'язку - встановлення зворотного зв'язку із суб'єктом звернення;
• організаційної єдності - взаємодія адміністраторів ЦНАП з суб'єктами надання адміністративних послуг.
Метою роботи Центру є надання якісних адміністративних послуг суб'єктам звернень.
Звернувшись до Центру громадяни мають змогу:
- отримати консультації спеціалістів;
- визначитись із переліком необхідних документів для отримання адміністративних послуг.
Для суб’єктів звернення створені комфортні, просторі, сучасно оформлені приміщення, в наявності комп’ютерне, технічне і програмне оснащення, доступ до різних державних реєстрів.
Рішенням сесії Кіцманської міської ради (зі змінами) затверджено перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр, який включає 181 адміністративну послугу, які надаються через адміністраторів центру та 78 адміністративних послуг, що надаються спеціалістами у старостинських округах.
Загальна кількість звернень за звітний період до Центру становить 13 336 звернень. У 2020 році видача оформлених результатів щодо отримання послуг, віднесених до компетенції управління Держгеокадастру, які були замовлені через Інтернет, здійснюється адміністраторами ЦНАП. Кількість таких звернень складає 2410.
Із загальної кількості зареєстрованих звернень у 2020 році адміністративні послуги надавались у таких сферах:
Земельні відносини (питання органів місцевого самоврядування) - 235 Земельні питання (територіальний підрозділ Держгеокадастру України) - 3943
Місцеві послуги - 191
Реєстрація/знаття з реєстрації місця проживання фізичних осіб - 618 Державна реєстрація нерухомого майна - 1373
Оформлення та видача довідок - 6344
Реєстрація актів цивільного стану - 196
Послуги соціального характеру - 298
Інші питання органів державної влади -138.
За консультаціями до Центру звернулось особисто близько 5000 суб’єктів, також консультації надавались і в телефонному режимі. Найчастіше консультування ведеться з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, послуг ДЗК, видачі довідки про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.
В роботі адміністраторів центру з 2021 року буде забезпечуватися автоматизований процес прийому документів за допомогою програми «Вулик», що дасть можливість адміністраторам вести чіткіший контроль за термінами оформлення суб’єктами надання адміністративних послуг оформлених результатів.
В кінці 2020 року розпочато виконання зобов’язань експертами Програми «U-lead» з Європою в частині постачання комп’ютерної техніки та завершення співпраці з Програмою.
З метою створення сприятливих умов для громадян та суб’єктів господарювання розроблений та затверджений гнучкий графік роботи Центру, який сформовано таким чином, щоб працюючі замовники могли скористатися у зручний для себе час послугами центру. Ще одним кроком до підвищення якості обслуговування суб’єктів звернень є можливість самостійно обирати зручний спосіб повідомлення про результат розгляду документів (телефоном чи ін. засобами телекомунікаційного зв’язку) та спосіб отримання готового результату (особисто, поштою).
Для покращення поінформованості громадян та суб’єктів господарювання в приміщенні центру розміщено стенди з інформацією щодо переліку адміністративних послуг та всіх необхідних документів для їх отримання, розроблені інформаційні та технологічні картки.
Громадяни також мають можливість отримати адміністративні послуги за допомогою он-лайн сервісів. Висловити свою думку щодо якості наданих адміністративних послуг громадяни мають можливість за допомогою скриньки для висловлення зауважень та пропозицій щодо роботи ЦНАП.
Представники Центру постійно приймають участь у заходах, до яких залучені представники міністерств та центральних органів виконавчої влади, керівники Центрів з усіх міст України, метою яких є обмін досвідом та кращими практиками організації надання адміністративних послуг. У подальшому серед основних завдань роботи центру є збільшення переліку більш затребуваних адміністративних послуг, які надаються через Центр, підвищення якості надання таких послуг, скорочення строків їх надання, впровадження нових інформаційних технологій для спрощення процедури надання адміністративних послуг.